2012. február 24., péntek

4YOU férfi pulcsi! M/L-es! - Jelenlegi ára: 171 Ft *

Licitálj egy szép állapotú 4YOU férfi pulcsira! M-es méret van beleírva, de szerintem inkább L-es méretű! De mindenképp vedd figyelembe a megadott méreteket! A nyak része alatt van pár fehér folt, vagy csík, ami szerintem mosópor lehet, mert megdörzsöltem és halványodott, szóval szerintem egy mosás és mintha új lenne, de nekem már nincs időm ezzel foglalkozni. Ezen kívűl hibátlan állapotú a pulcsi. Nézd meg a többi aukcióm is, sok szép ruhát, új gyerekruhákat, ékszereket és még sok szép terméket találsz nálam! Tegyél a kedvenc eladóid közé és látogass vissza hozzám, mert hetente rakok fel sok új terméket! : -) Jó licitálást!!!



Jelenlegi ára: 171 Ft

Az aukció vége: 2012-02-22 15:04
. 4YOU férfi pulcsi! M/L-es! - Jelenlegi ára: 171 Ft

Fontos